Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

''Του χρόνου ακόμη πιο ανταγωνιστικοί!''

Ο Νταβίντ Αγκάνθο μίλησε στον ''Αρένα fm 89,4'' για τη φετινή χρονιά και όχι μόνο


     Ο Ισπανός στράικερ (πρώτος σκόρερ φέτος του Άρη) φιλοξενήθηκε για να παραχωρήσει συνέντευξη στον ''Aρένα fm 89,4''  για τη φετινή χρονιά του Άρη, τα αρνητικά σχόλια που αντιμετώπισαν αυτός και οι συμπαίκτες του από αντίπαλους οπαδούς καθώς και για τη νέα χρονιά για την οποία και δήλωσε πως θα πρέπει να είναι η ομάδα ανταγωνιστικότερη και να μπορεί να κοντραριστεί Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό.

Αναλυτικότερα:

''Όσο δύσκολο και αν ήταν, το σημαντικό είναι πως καταφέραμε και ανηφορίσαμε με τους συμπαίκτες μας και φτάσαμε στην παραμονή.  Το γεγονός ότι λόγω τιμωρίας δεν μπόρεσα να βοηθήσω την ομάδα με στεναχωρεί και πιστεύω πως είναι αδικία.  Δεν μπορώ να είναι κάποιος άδικος μαζί μου.  Δεν είναι δυνατόν να με τιμωρήσει για 7 αγωνιστικές, τη μια γιατί μου χρεώθηκε μια κάρτα που ποτέ δεν είδα και την άλλη για μια αποβολή που ήταν κατά εμού.  Ελπίζω η Λίγκα να το κοιτάξει και να είναι δίκαιη μαζί μου.

Ο καθένας πρέπει να κοιτάει τη δουλειά του και την ομάδα που υποστηρίζει.  Εμείς από την πλευρά μας κοιτάξαμε τη δουλειά μας και είμαι πολύ περήφανος γιαυτό.  Έζησα πολλές εμπειρίες όμως δεν μπορώ να πω πως ήμουν ''γεμάτος''.  Πρέπει να διορθωθούν πολλά πράγματα έτσι ώστε να είμαστε πολύ πιο ανταγωνιστικοί και ελπίζω να τα πάμε καλύτερα του χρόνου.  ΄

Έχω κάνει κάποιους φίλους εδώ στη Θεσσαλονίκη.  Ο κόσμος παρείχε πολύ μεγάλη στήριξη σε όλες τις δύσκολες στιγμές.  Υπέφερε πάρα πολύ, στο τέλος τον δικαιώσαμε όμως αν και αυτό δεν αναλογεί στο μέγεθος της ομάδας.  Δεν έχω να στείλω κάποιο μήνυμα στους φίλους του Άρη απλώς θέλω να τους ευχαριστήσω για την τεράστια στήριξη.  Γνωρίζω πολύ καλά πως υποφέρανε πολύ.  Αλλά νομίζω πως είναι χαρούμενοι που καταφέραμε και σώσαμε τη χρονιά, αλλά ξέρουν πως υπήρχαν και αρκετές δυσκολίες από την αρχή.  Εύχομαι του χρόνου τα πράγματα να πάνε καλύτερα και να καταφέρουμε να είμαστε περισσότερο ανταγωνιστικοί από ομάδες που έχουν λεφτά όπως ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου