Τρίτη 23 Απριλίου 2013

''Δεν μετάνιωσα ποτέ την επιλογή μου να έρθω στον Άρη''

Ο Ισπανός αμυντικός του Άρη μίλησε στο Metropolis 95,5 

Πηγή: Superleaguegreece.net

     Συνέντευξη παραχώρησε στο Metropolis Radio 95,5 ο έμπειρος αμυντικός της ομάδας του Άρη, Ρούμπεν Πουλίδο μιλώντας για τη δύσκολη χρονιά που πέρασε δηλώνοντας πως δεν αρμόζει κάτι τέτοιο σε έναν ιστορικό σύλλογο όπως ο Άρης ενώ μίλησε και για τη χρονιά που έρχεται λέγοντας πως θα ήθελε πολύ να μείνει στην ομάδα όμως εφόσον μιλήσει με τον πρόεδρο και του πει πως είναι χρήσιμος στη προσπάθεια της ομάδας τη νέα χρονιά.

Αναλυτικά τα λόγια του Ισπανού στην εκπομπή του κ. Κανελλάκη (μετάφραση: Αντώνης Σαρίογλου):

''Είμαι χαρούμενος και ευτυχισμένος που αν και σε μια πολύ δύσκολη σεζόν καταφέραμε να υλοποιήσουμε έναν μικρό για το μέγεθος του Άρη, στόχο.  Υπήρξαν στιγμές αμφιβολίας αφού ξέραμε εξ αρχής πως το ρόστερ είναι χωρίς εμπειρία και αδύναμο ωστόσο είχαμε θέληση και στο τέλος ξεπεράσαμε αυτές τις αμφιβολίες.  Στην καριέρα μου έχω αντιμετωπίσει πολύ δύσκολες χρονιές όμως αντικειμενικά, η φετινή ήταν από τις πιο δύσκολες που έχω περάσει.

Όταν υλοποιείται ένας στόχος σίγουρα υπάρχουν κάποιοι οι οποίοι βοηθούν, στην περίπτωσή μας ο πρόεδρος και η νέα διοίκηση να είναι οι σημαντικότεροι.  Από την αρχή φαινόταν πως η χρονιά θα είναι δύσκολη όμως είμαι ευτυχισμένος που καταφέραμε την παραμονή αν και ξαναεπαναλαμβάνω αυτό δεν μπορεί να γίνει δεκτό στα αυτιά του κόσμου ο οποίος έχει συνηθίσει την ομάδα σε άλλη θέση και με άλλους στόχους.

Υπήρξαν στιγμές στις οποίες νιώσαμε μόνοι μας και χωρίς ασφάλεια όμως με πείσμα καταφέραμε τον στόχο μας.  Το ποδόσφαιρο είναι χημεία και κομμάτι της ζωής μας.  Παρόμοια προβλήματα πέρασα και με τη Σαραγόσα αφού αυτά κρύφτηκαν και καλύφθηκαν.  Πρέπει να αναζητηθεί η πηγή των προβλημάτων που έφερε σε αυτή τη θέση την ομάδα για να μην υπάρξουν ξανά ποτέ παρόμοιες καταστάσεις.

Την επιλογή μου να έρθω στον Άρη δεν την μετάνιωσα ποτέ.  Ήξερα πως παρά τις δυσκολίες θα γινόμουν δυνατότερος.  Είχα το καλοκαίρι προτάσεις και από άλλες ομάδες που μου προσέφεραν προτάσεις καλύτερες και πιο ελκυστικές οικονομικά από αυτή του Άρη όμως εγώ επέλεξα να έρθω εδώ.  Στόχος και φιλοσοφία μου είναι πάντοτε να τηρώ το συμβόλαιό μου, με αυτό θέλω να συνεχίσω και φέτος.  Θα έχω συζήτηση με τον πρόεδρο έτσι ώστε να δω αν είμαι χρήσιμος στην ομάδα και πόσο πολύτιμος ήμουν τη σεζόν που τελείωσε. Σε περίπτωση πως η διοίκηση με θεωρεί σημαντικό στη προσπάθειά της, εγώ θα τηρήσω την υπογραφή μου όμως εφόσον οι άνθρωποι της διοίκησης καταλάβω πως τους είμαι βάρος θα ζητήσω την απομάκρυνσή μου για το καλό της ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου