Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

''Χάρηκα που παρέμεινε ο Άρης στη Σούπερ Λίγκ''

Ο Χρήστος Ταπούτος μίλησε σε ραδιόφωνο της πόλης για την παραμονή του Άρη


     Ο Χρήστος Ταπούτος, φιλοξενήθηκε στον «ARENA 89,4 FM» , και αναφέρθηκε στην παρουσία του στην Τουρκία και στην Ελίν Ερντινέ, στη σωτηρία του ποδοσφαιρικού τμήματος των «κιτρινόμαυρων» αλλά και το φιλικό προς τιμήν του Νίκου Γκάλη.

Αρχικά, υπογράμμισε: «Μετά από ένα χρόνο στο εξωτερικό, κατάλαβα πως έπρεπε να κάνω αυτό το βήμα. Πληρωνόμαστε και μάλιστα 1η του μήνα. Μια φορά μόνο πληρωθήκαμε 3 του μήνα (γέλια).

Παίζουμε με την Τόφας Μπούρσα στην Προύσσα! Αμέσως πήγε το μυαλό μου στο ματς-δεύτερο τελικό του Σαπόρτα, του Άρη και μια από τις πιο χρυσές σελίδες της ιστορίας του που έγραψε εκεί. Έχουμε σωθεί, θα παίξουμε αύριο για να επιστρέψω το Μεγάλο Σάββατο με το καλό στην Θεσσαλονίκη».

Για την σωτηρία του ποδοσφαιρικού Άρη: «Είχα έρθει με τον Αστέρα Τρίπολης. Είμαι πολύ χαρούμενος που σώθηκε η ομάδα, αν και μετά το ματς με τον Πανθρακικό είχα απογοητευτεί πολύ, όχι από την εμφάνιση της ομάδας, αλλά πίστευα ότι το σύστημα θα μας ρίξει. Ευτυχώς όλα πήγανε καλά και του χρόνου θα παίζουμε στην Σούπερ Λίγκα, αλλά πρέπει να βρεθεί και μια λύση».

Για τον μπασκετικό Άρη και την φετινή του παρουσία: «Είχε πολύ καλά αποτελέσματα η ομάδα τελευταία και θεωρώ πως προδόθηκε από τους τραυματισμούς. Τώρα, η 6η θέση δεν είναι στο χέρι του Άρη, αλλά στου Ικάρου. Μακάρι να τερματίσει 6ος ώστε να έχει ελπίδες συνέχειας στα πλέι οφ».

Για το φιλικό προς τιμή του Νίκου Γκάλη: «Θα βρίσκομαι 2-3 ώρες τουλάχιστον πριν την έναρξη του παιχνιδιού! Το σκεφτόμουν εδώ και πολλά χρόνια αυτό το φιλικό και ήταν όνειρο μου να είμαι μέλος της ομάδας. Αυτό δυστυχώς δεν έγινε, ήμουν ένα χρόνο πριν. Θα παραβρεθώ όμως για να τιμήσω αυτό τον τεράστιο παίκτη, που ενέπνευσε όλους εμάς της δικιάς μου γενιάς να ασχοληθούμε με το μπάσκετ και που δόξασε τον Άρη με την παρουσία του στην Ελλάδα και στην Ευρώπη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου