Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Οι λόγοι της παραίτησης του Ζουμπουρίδη

Σε παρέμβασή του, ο κ. Ζουμπουρίδης αποκάλυψε τον λόγο της παραίτησής του


     Πολλά δημοσιεύματα μιλούσαν για πιθανό ξυλοδαρμό στον κ. Ζουμπουρίδη, κάτι που τον ανάγκασε να παραιτηθεί.  Το όνειρό του ήταν αλλιώτικο και ήθελε να τα έχει πρώτα απ' όλα καλά με τον εαυτό του, κάτι που δεν έγινε και γι'αυτό υπήρξε η παραίτηση.

     Σε παρέμβαση του, ο κ. Ζουμπουρίδης διέψευσε τα σενάρια περί ξυλοδαρμού προς το πρόσωπό του και είπε ξεκάθαρα πως οι λόγοι ήταν προσωπικοί που έφυγε αφού οι καλές σχέσεις με τον εαυτό του ήταν το πρωτεύον.  Στο Μετρόπολις 95,5 έκανε την παρέμβασή του και πιο συγκεκριμένα στην εκπομπή ''Τρίτο ημίχρονο'' του κ. Κανελάκη.

Αναλυτικά:

''Δε χτυπήθηκα.  Κανένας δε με χτύπησε.  Αλλιώς φανταζόμουν τον Άρη και αλλιώς τα ονειρεύτηκα τα πράγματα.  Εγώ μια ζωή Άρης είμαι.  Δεν είμαι ούτε από φέτος Άρης, ούτε δυο χρόνια, ούτε τρία αλλά μια ολόκληρη ζωή.  Ονειρεύτηκα έναν άλλο Άρη και παραιτήθηκα επειδή ήθελα να τα έχω πρώτα απ' όλα καλά με τον εαυτό μου''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου