Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

''Στον Άρη ο κόσμος είναι πιο μέσα στην ομάδα''

Ικανοποιημένος από τον Άρη ο Γιάννης Ζαραδούκας


Ικανοποιημένος για την υπαγωγή του Άρη στο άρθρο 99 ο Γιάννης Ζαραδούκας ο οποίος σε δηλώσεις που έκανε στον ARENA FM 89.4 αναφέρθηκε και στην προσπάθεια που έγινε συνολικά από όλους όλη τη χρονιά φέτος.

Σχετικά με τη δική του παρουσία στην ομάδα είπε: ''Μετά την πολύ δύσκολη στιγμή που είχα με τον τραυματισμό μου που με άφησε εκτός 6 μήνες και με πήγε πίσω στην καριέρα μου, ο Θεός έδωσε και έκανε κάποια ωραία πράγματα. Ζήσαμε ωραίες στιγμές, δεν μπορούσαμε να ξεχάσουμε αυτά που περάσαμε εδώ και σίγουρα δεν θα μπορούσαμε να λείψουμε από αυτήν την εκδήλωση''.

Για το γεγονός ότι υπάρχει πίεση στην ομάδα είπε: ''Και στον Ολυμπιακό υπάρχει μεγάλη πίεση αλλά στον Άρη ο κόσμος είναι πιο μέσα στην ομάδα, είναι και μέσα στη διοίκηση. Όταν ήρθαν να μας μιλήσουν στο προπονητικό κέντρο, δεν περιγράφεται εκείνη η στιγμή. Κι εγώ και ο Δημήτρης και ο Ανδρέας βιώσαμε πολλά πράγματα στην ομάδα και θέλαμε να έρθουμε στην τελευταία συνάντηση αυτής της σεζόν. Σίγουρα μου άρεσε που φόρεσα τη φανέλα του Άρη. Άλλωστε αν θυμάστε καλά είχα δηλώσει πως μου αρέσουν τα δύσκολα και γιαυτό ήρθα στον Άρη''.

Όσο για το μέλλον του και την πιθανή επιστροφή στον Άρη είπε: ''Κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει, υγεία να υπάρχει και θα δούμε τι θα κάνουμε''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου